Hoera! Eindelijk was het zover: De Tieneractiviteit! Tien juni zijn wij met drieëndertig tieners uit Marlot, bij attractiecentrum Zoetermeer, een middagje er sportief op uit geweest: er werd gelasergamed en gekart. Iedereen werd onderverdeeld in groepen boven en beneden de 1.60 m, voor de grote en de kleinere karts. Eerst werd je van top tot teen aangekleed. Helm op, rest van je bescherming aan, en gaan! Voor sommigen gingen ze iets harder dan verwacht, dat was dan wel even slikken. Maar iedereen is er gelukkig heelhuids uitgekomen.
Tijdens het lasergamen liep je in het donker, met je pistool in je hand door een supermooie ruimte, om elkaar zo snel, en zo vaak mogelijk neer te schieten. Maar je moest natuurlijk wel uitkijken dat je niet je teamgenoten neerschoot, wat nog wel eens complicaties opleverde. Iedereen heeft flink zijn best gedaan, maar er kan maar een de beste zijn en dat was, Floris van Silfhout. Hij heeft hiervoor een welverdiende prijs ontvangen. Net als Heleen Joustra, voor haar doorzettings-vermogen, Daniël Trijzelaar, voor zijn enthousiasme. Ook was er nog een speciale prijs voor Romero Sautiago, voor zijn stille aanwezigheid.
Na afloop hebben we lekker friet gegeten en veel twister gespeeld, totdat iedereen opgehaald werd.
We kijken terug op een fantastische dag en hopen dat jullie er volgend jaar weer allemaal bij zijn!
Groetjes van de Tienercommissie,
Fenneken, Irene en Gonneke








