De Marlot Speeltuin is op de schop gegaan. Als onderdeel van de opfrissen van openbare voorzieningen ter compensatie van de komst van het Nationaal Auto Museum. Alle speeltoestellen zijn ontmanteld en graafmachines zijn bezig met het vewijderen van de grasmat. Een week of wat later is er een grote
ronde "arena" verschenen, gevuld met wit zand. Een super zandbak? Bij navraag bij het bestuur zijn er geen makkelijk te traceren plannen van wat er precies gaat komen en wat er precies gaat gebeuren.
Wordt vervolgd…








