Lustrum-buitendag 1 juli.

door | jul 4, 2006

Ja, het was met recht een echte buitendag, want dankzij het heerlijke weer kon iedereen oprecht genieten van een heerlijke dag met verschillende buitenactiviteiten.
Het begon allemaal met de fietsenrally met 50 deelnemers, jong en oud. Er werd een tocht gereden vanuit Marlot, door het Haagse Bos, via het paleis richting Wassenaar en werd een deel van de landgoederenroute gereden. Men moest onderweg vele vragen beantwoorden, een limerick maken en voor de kinderen was er een tekening van het Lustrumlogo bijgevoegd, waarin ze foutjes moesten vinden.
Een van de vragen wil ik U niet onthouden: noem een originele naam voor het toekomstige automuseum en zie hier enkele originele namen: Reigersblik, Louwman’s dream en “In andermans groen”. De winnaars van de rally waren: Tanja Rehm, Marjolein Hordijk en Edith en Han van Rhijn.
Na de rally kon men onder de bomen achter de oude school een lunch nuttigen, waarna er om 14.30 uur een gezellig openluchtconcert was rond de muziektent van Culturalis. Dit optreden werd verzorgd door de Swing Time Big Band en het Surinaamse Vrouwenkoor, die met hun vrolijke kledij een fantastisch optreden gaven.
Na het concert trok iedereen richting “de Landbouw”, alwaar we hartelijk werden ontvangen met een glaasje Champagne en we met zijn allen nog een gezellige borrel dronken.
Voor de foto’s, zie de foto-site. (foto’s Karen Poelmann)
Heleen Jacobs