Koninginnedag is weer uitbundig gevierd in Marlot. ‘s-Morgens om half elf de traditionele versierde fietsenoptocht met het draaiorgel door de wijk en een taartbakwedstrijd waarbij de inzendingen genuttigd werden bij de koffie op het Zuidwerfplein. Vervolgens een voetbalwedstrijd tussen vaders en zonen en afgesloten met “de” Marlot borrel bij de tennisvereniging. Kortom een gezellige dag!








