Fietspad ellende

door | feb 16, 2011

IMG_5707Het fietspad naar het Marlot tennispark aan het eind van de Marlotlaan vlak voor het bruggetje naar rechts is heel slecht. De overgang van klinkertjes (bruggetje) naar fietspad (asfalt) is afgebrokkeld. Omdat je naar beneden gaat (bruggetje af) en een bocht IMG_5704moet maken is het gevaarlijk. Iets verder is het asfalt ook helemaal kapot.  Veel kinderen maken gebruik van dit fietspad.  Maar ook ‘s-nachts is het gevaarlijk omdat het fietspad slecht verlicht is en je de gaten te laat opmerkt. Op de website van de fietsersbond is al melding gemaakt van de klacht.  Klik hier voor de link naar de klacht op de fietsersbond site.