Precies een jaar geleden werd de Marlot weblog gestart als experiment. Met name tijdens dit lustrum jaar is het weblog een plek geweest om de marlot bewoners op de hoogte te houden van de activiteiten. Ook konden we op deze moderne manier leuke nieuwtjes (het lustrum) en minder leuke nieuwtjes (het automuseum) onder de aandacht te brengen.
Staat marlot.blogspot.com al in uw favourites? Ook u kunt het weblog gebruiken om nieuwtjes of wetenswaardigheden met de wijkbewoners te delen. Stuur een e-mail met de informatie naar de webmaster. Een fotootje erbij is altijd leuk om het geheel op te vrolijken.
Ook kunt u meedoen in de dialoog door gebruik te maken van de “comments” optie onderaan ieder artikeltje.








